12 märts 2007

Unetud ööd

Kogemata lolli peaga olen teinud enamus investeeringuid kell 3 öösel... kannatamatu nagu ma olen siis tahan kohe kui aeg täis raha välja küsida ja nii ma siis öösiti üleval istun.

Ok aga nüüd siis vahepeal toimunust, täna öösel sain rahad kätte cioefund, goldhyip-invest & 123dailyprofitist... Esimesse kahte ma investeerisin uuesti rahad sisse aga 123dailyprofitisse enam ei investeerinud... usun et see varsti ära hakkab kaduma (vb ka mitte). Aga cioefund & goldhyip-invest-i panin rahad ühe päevasesse plaani ja ka viimast korda...

Täna sai ka aeg täis hyipontime-s ja tegin withdraw requesti ära... siiamaani on pending (8 tundi) eks näeb mis sellega saab...

Jõudsin jällegi ühele otsusele. et nüüd investeerin ainult nendesse programmidesse kus on instant payout... ei viitsi oodata seda raha :)

Kommentaare ei ole: