11 märts 2007

Millal see kõik algas ja mis on siis vahepeal juhtunud!

Kuskil veebruari lõpus siis avastasin enda jaoks uuesti HYIPid (kunagi varem proovisin ka korra aga siis ei viitsinud tegelda ja sinna see jäi). Natuke uurisin siit ja sealt ja viisin ennast uuesti kurssi HYIP majandusega. Alustasin siis 500eekiga ja investeerisin 1. märtsil selle raha 4 erinevasse kohta (goldentender, egoldprofitsite, piggy-bank, bigopple) nendest kohtadest sain raha tagasi, ainult et goldentender otsustas mu rahadega ära jalutada. Ja sealt ta siis nüüd edasi läks. Üldiselt siiamaani on nagu normaalselt läinud peale ühte tagasilööki kus 4 kohta korraga otsustasid siis mulle raha maksmata jätta... hetkel olen siis põhimõtteliselt tagasi alguses ehk enda stardiraha juures.

Aga OK, sele blogiga üritan lihtsalt infot jagada, et kus mul rahad sees on ja kust mind tõmmati... nagu näha on paremal list erinevatest saitidest (Ei vastuta nende maksvate saitide eest, vaadake ka kindlasti kuupäeva millal ma viimati sealt raha sain, sest vahepeal võib palju muutuda, üldiselt proovin need saidid skämmi alla tõsta kui kuulen et need enam ei maksa või kui nad mulle enam ei maksa) Kunagi kui viitsimist on siis kirjutan et palju investeerisin ja palju sain/ilma jäin jms. asju.

Üldiselt mis kindlasti pean mainima, et mõelge ise enne kui investeerite, sest ma olen selline tüüp kellele meeldib katsetada igast saite (üldiselt üle 1-2 korra samasse kohta ei investeeri).

Aga nüüd siis info juurde lähemalt. Eile panin rahad sisse 4 kohta: goldhyip-invest, cioefund, hyipontime & estimainvestment igalepoole ca. 5$ eks ma annan teada kuidas nendega läheb. Viimasel ajal on mind tõmmatud sellistest kohtadest nagu sureprofitonline, minetogold, hyipdesk, egoldprofitsite & instantly-1, kus põhimõtteliselt kõik withdrawid on pendingu all ja feedback puudub.

Nüüd olen juba küllaltki palju kirjutanud... andke julgelt teada enda mõtteid ja soovitusi ja eks ma hakkan siis seda täiendama nii kuidas viitsimist on :)

Kommentaare ei ole: